gårdagen....


Gårdagens KGBhäng i bilder....



Seppi och Kiki fanns på plats. Även kamrat Lenin tittade förbi.




Suvi och jag var också där såklart.



Senare anslöt även Ronak och kvällen var nästan fulländad



Och mitt i blurret dök han upp the love of my live aka Jens.



Och vi pussades och viskade snuks i varandras öron...
(nä men uch så kan man inte skriva i en blogg)



Men det gjorde Seppi och Kiki också



Sen började grymma The Fix sin spelning och allt blev som en hultsfredsfestival.
(innan kånken)




Johan Klätrade på väggarna för sin skrikande fans skull.




Och sen insåg vi att vi alla ska upp tidigt så vi begav oss hem i kylan.

Åhhh vad jag gillar dessa små sammankomster mitt i veckan.
Till och med dagen efter tycker jag om dem...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0