rosetten



Jag har gått och förälskat mig i den här tröjan.


                                


Jag såg den på en tjej i lördags och sen dess har jag letat som en tok efter en likadan, den kommer från vila men är helt slutsåld överallt.


Men nu tänker jag förutom rosetten är det ju mer eller mindre en helt vanlig svart oversizetröja.
Så jag borde ju kunna pyssla ihop en själv, en stor rosett att fästa på tröjan altså!
Det kan INTE vara svårt.

Jag ska åka till Parisa på Mirakel syatelje imorgon och kolla om har lite tyg stumpar över som jag kan få.



                    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0