ingen nyårsklänning



BUU för sthlms shopping!

Jag har vänt ut och in på hela stan på jakt efter en snygg 50tals cocktailklänning.
Jag har bokstavligen vandrat runt i alla butiker man kan tänka sig HEEELA dagen utan resultat.

När jag kom till beyond retro på drottningatan var jag så hysterisk att min vän Patric som jobbar där fick trösta mig en liten stund för ens kunna uppfatta vad jag ville ha.

Sen fick jag prova en massa klänningar som alla var antingen förstora eller för små.

Jag provade den här underbara mad men inspirerade 60tals klänningen som tyvärr var för stor över axlarna
(finns på beyond retro på drottningatan för några ynka hundralappar)

                   

Sen gick jag till judit där Christian från herrjudit fick trösta mig. 
Men jag fick en nyårsklapp av honom som plåster på såret (tack Christian)

JAHA jag får väll ge mig in i min egen garderobsjulgel nu, men vet faktiskt aldrig vad man kan hitta där.
Dessutom har jag köpt en massa krimskrams som jag kan pynta upp mig med.




Kommentarer
Anonym

du har en fantastisk stil.

2010-12-31 @ 15:41:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0