God jul...några dagar försent



Eftersom Julen inte bara är en dag för mig utan en skön tid så känns det helt oki att säga god jul fortfarande.

Som ni har märkt tog jag en liten jul bloggmester!
Inget som var planerat det blev bara så.

Jag var helt enkelt för upptagen med att mysa med min fina familj.

Vi har lagat en massa mat, slagit in massa paket, lekt lekar, dansat runt en blomma och så mycket mer...
ähh ni får se det på bild....






Paket under granen



visst blev lampan fin?





Jul glädje



Jul mat...



Juldans












och lite lek...




Och så här ser jag ut idag....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0