fullspäckad lördag


Den här lördagen har jag sett framemot länge.

Min fina barndomsvän Irma har födelsedagskalas idag och det ska firas med både det ena och det andra.

                          

Irma har planerat in bowling, middag och fest. Snacka om att jag är glad över att vara gäst!
(jätte dålig nödrim jag vet)


Men innan det ska bästa Suvi bjuda på champagne, shopping och sminkrådgivning.


                         

Men innan det ska jag plocka upp Irpelirpens (Irmas)
föllsedagspresent.



Kommentarer
Madsalicia

Good web with cool info. Thanks.

2011-09-02 @ 10:05:37
URL: http://madsalicia.blogbloc.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0