Franska lektion?


Efter min och Jens mitt i veckan date mötte vi upp Seppi och några vänner som är på besök från Frankrike.

Både jag och Seppi envisades med att försöka prata franska vilket fungerade utmärkt efter några glas (tror jag)

I alla fall...Vi tog först några gräddiga drinkar på Vampire lounge
(redan där blev franskan så mycket bättre)




Och senare tog vi några glas på himmelen därtill.
(där vår franska blev felfri)

Där utsikten var så här fint



Jens så här snygg



mina vänner så här fina



Och personalen så här otrevliga



p.s: om det här inlägget skulle Seppi säga:
sluta krydda så mycket Casey



Kommentarer
Anonym

låter mysigt!

har du bott i frankrike?

du har så många franska vänner.

2010-12-30 @ 14:42:37
seppi

haha! håller verkligen med om personalen!!

2010-12-31 @ 15:23:55
Anonym

Seppi är det din bästa kompis Seppi?

2010-12-31 @ 15:38:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0