Fikare....


Åh vad jag gillar Gilda, det ska bli mitt nya hänga på ställe, speciellt eftersom dem stänger 23.00
på vardagarna wooohooo.
Men behöver nästan aldrig åka hem då....



Fast det bästa med Gilda igår var ju att Celle och Suvi var där.
Jag har sagt det förut men det tåls att sägas igen, fika och snacka en massa skit är nog det bästa som finns.




Jag skulle vilja jobba som det, altså fikare, jobba som fikare, man får ringa och boka mig och för ynka 100kr i timmen tar jag en fika med folk, dem bjuder på fikat och jag bjuder på skitsnacket, annalyserna och skvallret.
DEAL? Maila  mig om ni är sugna ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0