......



Jag har gjort ett tappert försök med att vara en riktig Martha Stewart!
Resultatet?
well... let me put it this way.
Jag är Casey, bra på att laga mat och baka och sånt, lyser baland mina vänner from time to time, men det är mer för att ingen av dem gillar att pyssla, fixa och trixa.

Vad jag försöker säga med det här långa introt är att jag har försökt göra kanderade äpplen
och jag har misslyckats så galet mycket så ni förstår inte.
köket ser ut som hej kom och hjälpt mig, jag har brännt mig och äpplena ser ut som blanka ruttna bajsklumpar.

Jag är så bitter så jag orkar inte ens fota dem....bild kommer sen.....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0