djurvänlig hudsalva


Ni minns mitt lilla rop på läpsylhjälp?

Jag fick flera bra tips från er, mina fina läsare TACK!

Några av er hade föreslagit försvarets hudsalva.

Jag gillar ju djur och ogillar när människor mördar dem, så försvarets hudsalva går lite så där fet bort eftersom det finns djurfett (bla oxfett) i produkten.

Men idag när jag var på apoteket hittade jag den här lilla grejen...


Apotek Hjärtats hudsalva med vegetabiliska fetter

Apotekethjärtats nya hudsalva som utmanar försvarets hudsalva och innehåller bara vegetabiliska oljor och fetter.

Jag har använt den hela dagen och jag märker redan skillnad.

Hurra för djurvänliga produkter


Kommentarer
Rolf

Tack vare monopelt försvann....

2011-01-02 @ 17:12:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0