dagens planer



Dags att lägga ifrån sig datorn och göra lite nytta.

Ikväll ska jag först hämta upp en kyklingkostym (japp ni läste rätt en kyklingkostym)

                          

Det är inför en fest som BARNEN FÖRST ordnar nu på lördag!

Och efter det ska jag möta upp min fina vän och gudmor Cecilie
(ja det råkade bli så att hon blev min godmor när jag vid 15års åldern rebellade genom att konfirmera mig och blev då tvungen att döpas och valde då min ända redan komfirmerade vän Celle som faktiskt är 6 månder yngre än mig till gudmor)

Vi ska i alla fall ta en lång fika på mys Gilda och prata strunt.



Fika OCH skitsnack rena rama julafton.

Men nu ska jag upp och laga lite mat.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0