Portokalion


MEEH jag har ju glömt att blogga om en graj ju.

Ni vat ju att jag och J bus drog till tönt Zakhyntos.

Det var ju kul och så men good lord vad stället saknar sköna "häng" ställen.
Visst smaken är som baken men gratis shots och fulla gubbar alternativt fulla småstads tonåringar är inte min favorit kopp av te (hittepåord är där emot en favorit)

Men skam den som inte tror det bästa om allt.

Även Zakhyntos har smultronställen.

Och då menar jag inte små hemliga stränder och vackra serpentinvägar för sånt finns det massor av. Utan ett fab häng ställe med god mat och roligt folk och bra musik och inte en ända charter full tursist så långt ögan kan nå.


stället heter PORTOKALI och ligger i Arragasi bara en resturang ifrån alla andra tönt resturanger men ändå verkar det som att inga charter resenärer hittade dit.



Det här stället som är en trädgårdsoas med hängmattor.



Noga utvalda vintage eller hand gjorda möbler.



 en myisg pysselhörna för barn (och leksugna vuxna)



Dörren till toaletten.



fina detaljet








och notan kom i en speldosa full av godis.



www.portokailon.gr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0