no more blind girl....


Jag är ju på riktigt en parodi av mig själv.
Jag skojar inte! Ibland skämms jag verkligen över mig själv.
Som det här med att jag mer eller mindre är blind men vägrar använda glasögon eller linser.
Vad ska jag med glasögon till? jag ser ju redan så smart ut...hm?



Men men jag bestämde mig för att leta upp nått ställe där man kan beställa glasögon på internet och som tur är hittade jag en jätte bra hemsida som har glasögon till riktigt humana priser.
Priser som till och med en "gått långt över budget" brud som jag har råd med.

Optikbutiken.se
Det är en enkel och bra hemsida där man kan beställa hem tre par gratis provbågar utan köptvång. SUPER LOVELY!
Jag ska beställa hem några och parada runt i dem, för att i lugn och ro avgöra om den fåfängda tjejen i mig har råd att se smatare ut (alternativt se över huvudtaget) eller ej.
Nej men skämt å sido jag måste verkligen skaffa mig ett par glasögon.



Sajten har inte ett jätte stort utbud, men det som finns är väldigt enkelt och tidlöst vilket jag gillar.
inget fult krimskrams.
Dessutom känns sajten väldigt seriös.

Och om man råkar ha vägarna förbi Falkenberg kan man ju besöka deras "fysiska" butik där har dem över 1500 bågar
(Industrivägen 2 311 33 Falkenberg)


Vad sägs om dem här?



nisex bågar, det gillar jag. Jens skulle nog vara ännu finare i dem än jag.


Eller dem här glasögonen?


Hur vet man vad som passar en?

Lite smakråd någon?
Vilka skulle ni ha valt?
Kolla in hemsidan och kom med tips




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0