och så var man gift då rå


Hej vänner!

chocken har ännnu inte lagt sig och allt, alla samtal alla bilder allt flyter samman till en sockervadds liknande massa.

Vad hände egentligen?

Jag var självklart alldeles för upptagen men att bli Fru så jag tog ju bara två tre bilder men andra fotade som om det inte fanns en morgon dag.

en kort sammanfattning av dem bilderna som redan lagts ut på facebook ska ni få nu.



Först demonstrerade alla ner till stranden där en myspys picknick och gitarrplingplong väntade.


               

                                                  picknickkorgar till alla.

             

                Sen kom vi, alla marskalker och tränor promenerandes.

             

              Jag var en överlycklig skit och det var Jens med!

             

                   

            
                             

                           Sen blev vi vigda och det firade vi med en kyss!

      
              


Och det mina vänner får vara allt för den här gången.

Jag lovar er massa massa mer bilder snart.







Kommentarer
Linnea

Åh, fint fint fint!!! Mycket härlig idé med picknickkorgar! Och lyckönskningar till de nygifta förstås! =)

2010-08-24 @ 20:22:00
URL: http://llowejko.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0