Trådad


Om jag någongång blir arbteslös kan jag söka jobb på en cirkus som skäggiga damen!
Så är det när man är ifrån Iran, man föds med många talanger.
Att gro små skäggstrån och lite fjun musstage är två av alla talanger.

Jag brukar sällan bry mig om mina extra hårstrån för att det tar helat enkelt för mycket energi att bry sig om små saker.
Men igår när min mamma lägrade över fick hon "tråda" bort dem åt mig.
Man drar altså bort hårstråna med hjälp av tråd.


                           


Det är så sjukt jävla bra, och det gör verkligen mycket mindre ont än man kan tro.
Och till skillnad från vax och pincett är det skonsamt för huden.

 Varför skriver jag det här?
Jo för när jag var yngre och hatade mitt hår och skämdes som en hund över det hade jag behövt höra att fler hade samma "problem" eller att fler hade samma "problem" men valde att skita i det och skämta bort det.










Kommentarer
Cecilia

Tack Casey! du är så ball och du gör mig glad!



modig är du också.

2010-08-06 @ 13:54:27
FernLarsen32

The <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/home-loans">home loans</a> are essential for guys, which want to organize their own career. By the way, it is not really hard to receive a short term loan.

2012-07-06 @ 18:44:19
URL: http://goodfinance-blog.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0