slips.



Jag har ju tjatta på er om flugor (sånna man har runt halsen inte dem som surrar och flyger omkring)
Och jag håller fast vid att fluga är finare än slips.

Men slips är också jätte fint.
Så länge det inte är en bred slips.

Bred slips är en big no no...bla bla bla smaken är som baken och trender förändras, den valsen kan vi dra om och om igen..jag menar jag danasar alltid till den valsen. Jag kan den utantill.
Så med det sagt kan vi åter gå till att bredslips ÄR fult!


           

Det är även slipsar i pastell färger!

Och sen finns det säkert många som tycker jag har fel men det är oki för att jag tycker att de har fel.

Så nu har jag fått det ur mitt system!


Kommentarer
Stefan

Du kanske hittar någon slips hos Slips24.se som du gillar!

2011-03-12 @ 22:54:15
URL: http://slips24.se/slipsar/
Anonym

Tack för tipset. Slipsar är ju inte min grej, men jag är säker på att nån kommer hitta nått fint på hemsidan.

själv föredrar jag fluga.

2011-03-13 @ 22:59:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0