paraply


Jag är helt övertgad om att det kommer regna på vår bröllopsdag!
Vi kommer få stå i ösregn och bli vigda, för sånt är livet.

Så vad göra? deppa, älta eller köpa fina praplyer?

självklart det sistnämnda.




Jag köpte två stycken så här fina paraplyer idag.

Egentligen skulle jag vilha ha sånna här paraplyer..



Eftersom den rödatråden i vår klädsel är rött (haha)
Tärnorna ska ha röda klänningar, Jens fluga är randig i olika röda nyanser, och marskalkernas flugor är  helröda.
Själv har jag inte hittat något rött än.
Röda naglar kanske?

Men men nu hittade jag bara svart prickigiga och dem är jätte fina.
Mönstermixmatch är ju trendigt så varför inte?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0