Min andra klänning.



Minns ni den där lopps klänningen jag köpte i februari för bara 40 pix.

Underbara Parisa från Mirakel syatelje är i fullgång med att förvandla den till en dö snygg 50tals inspirerad bröllopsfestklänning.

Kragen ska sänkas och få en marininspirarad cut
puffärmen ska tas bort och längden ska justeras.
midjan ska förminskas och sänkas
Ryggens ska bli tatueringsvänlig
och den ska få en fin fåll så att jag slipper visa rumpan.

            
 
                 Rumpdans med mormors trosor inför kameran är det nya svarta

            


I den här kommar jag kunna dansa hela natten lång!
             
            



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0