liten svar på tal.



Hej vänner!

Jag har fått några liknande (arga) mail som jag tänkte att jag skulle svara på.

Några av er har mailat in era bröllopsfoton till mig och det är jätte gulligt av er.
Men som ni ser är det inte många av dem jag har valt att lägga upp på bloggen.

Jag är ingen bröllopsexpert, jag har bara en blogg där jag läggar upp bilder som jag känner är roliga och inspirerande för mig.
Det här med bröllop är något jätte personligt och smaken är som alltid som baken.

Jag lägger upp dem bilderna som jag finner intressata. Därmed inte sagt att ni som inte blir publicerade inte har haft fina bröllop, utan det är bröllop som inte fallar MIG i smaken.
Om jag skulle lägga upp bilderna hade jag varit tvugen att antigen ljuga eller skriva nått tråkigt om dem och det känns helt onödigt.



Fortsätt gärna skicka in era bilder för jag blir jätte glad av att ni gör det.

kram på er





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0