Irrelevanta frågor.




Jag är på arbtesintervju och får den löjliga frågan: var ser du dig själv om 5 år?
Jag säger hur jag ser mig själv karriärmässigt, men han är inte nöjd han vill veta om jag vill ha familj mm (får man ens fråga sånt?) Jag säger att jag inte tror att jag kommer ha familj innom 5 år.

Han som intervjuar mig säger då-
Men du ska ju gift dig snart ju, vad skulle din man säga om det.

1 Har jag ens sagt att det är en MAN jag ska gifta mig med?
2 Vad har du med hur min man reagerar på att jag kanske inte vill ha barn inom 5 år att göra?
3 är du ororolig för min relation på riktigt eller är du bara förvånad för att kvinnor numera vågar bestämma över sina kroppar
4 skulle du ha frågat en man vad hans blivande fru tycker om att han inte vill ha barn just nu också eller är det mer acceptabelt??

Vad är det här för nya helt irrelevanta frågor jag numera måste svara på.
Är det så här livet som gift kommer vara?




Kommentarer
DrakeBeverly25

RSS submission directories stuff are the best internet marketing method. I tell that <a href="http://cheap-link-building.com">submit rss</a> service can surely help your site and your contents. Your web traffic will become well optimized.

2012-04-09 @ 08:37:51
URL: http://cheap-link-building.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0