FYND!



Jag och Jens har från första början sagt att vi vill dekorera med böcker. Och vi har letat, som vi har letat. Men fina gamla böcker är inte så billiga inte ens  på loppis.
Visst 20kr för en bok är billigt men 20kr perbom när man ska ha 30 böcker är inte så billigt.

Det är däremot 1kr för en bok.

Igår råkade jag gå förbi en mini mini loppis på folketshus i en söderförort och där stod dem, vackra fina gamla böcker i perfekt skick för bara 5kr styck men den snälla tanten som jobbade där gav dem till mig för bara 1 kr styck.

Så för bara 30 pix fick jag med mig en hel låda med böcker.


               


Det kommer bli sååå fint.


Kommentarer
johanna

vi ska också dekorera med böcker :)



vi har den turen att min mor jobbar på secondhand. så vi får "låna" böcker därifrån o sen säljer hon dom senare bara.



lösen till min blogg

jagochminfina 9juli2011

2011-04-14 @ 13:26:08
URL: http://jagochminfina.blogg.se/
Casey

Det blev så fint när vi gjorde det! Sen valde vi att ta hela luteraturtemat ännu längre och döpte boden efter våra favorit författare, och sen såg vi till att vi hade en bok av varje författare på borden, utöver böckerna som vi dekorerade med.

2011-04-14 @ 14:23:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0