filmtema



Som jag tidigare har nämnt tycker jag att man ska låta ens bröllopsfotografier präglas av nått tema.
Dels för att lätta på stämningen och för att undvika stela tråkbilder och dels för att det är mycket roligare att titta på.

Någon film/saga man tycker om eller har en speciell relation till är ett perfekt tema.



Här har får ni se två par som har valt filmen The notebook.




 

notebook movie inspired engagement photos

notebook movie inspired engagement photos

notebook movie inspired engagement photos

notebook movie inspired engagement photos

notebook movie inspired engagement photos

notebook movie inspired engagement photos

notebook movie inspired engagement photos

notebook movie inspired engagement photos

notebook movie inspired engagement photos

The notebook är ingen film jag själv tycker är speciellt bra men det är ett fint tema.

Jag och Jens kommer ha Amelie fån Montmartre/picknick tema.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0