Vad ska jag göra?

Varför är jag så trött?

Ska jag gå på fest eller ska jag stanna hemma och mysa med mig själv?
Jens är redan påväg till festen.
Ska jag kanske bakabröd, pyssla och ta ett långt bad?
Eller ska jag borsta mitt hår (seriöst inte borstat det sen i måndags) sätta på mig riktigt kläder och dra på firre?

Och varför är det inte varmt nog så att man kan grilla som jag hade planert från början?
Vad har moderaterna (för det är väll dem som styr sverige inte sant?) emot sol egentligen?


Så många frågor, men så få professorer i vardagsfilosofi!




              


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0