School of hair.


Imorgon ska jag klippa mig på school of hair som är hårgängets frisörskola.

Jag har alltid haft två favorit frisörer den ena är Adel som jobbade på Hårgänget och den andra är min kompis Hanse som jobbar på Extend

Men nu tänkte jag att jag ska pröva det här. Dels för att det är så mycket billigare och dels för att jag har lovat er läsare att testa elevbehandlingar.

150 kr kommer det att kosta att klippa sig
Jag funderar på att färga håret med och det kommer kosta 250kr plus materialkostnader.
med andra ord inte så dyrt.

Jag vill behålla så mycket som möjligt på längden, men det som är slitet måste ju bort.



        





Lovar att informera er om hur det gick imorgon.

Nu ska jag kolla på nån Woddy Allan film (har inte bestämt vilken än) och och mysa med J.

Puss på er vänner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0