Pollen och fina frisyrer

JAG DÖÖÖR! POLLEN ÖVERALLT.
Våren är underbar och ingen är lyckligare än jag över att den äntligen är här. Men jag kan inte andas!

Jag var i alla fall och klippte mig idag.

Resultat: LOVELY! school of hair rekomenderas varmt!

ca 10 cm klippte dem av, jag vill verkligen spara ut till lång men är det slitet så är det.
Sen struntade vi i att färga det. Nu jävlar ska jag ta hand om mitt hår, eller klippa av det helt.

Tyvärr så har min kamera gått sönder så jag kunde inte ta några bilder

Men hur jag ser spelar ingen roll. Huvudsaken är att ni nu vet att att school of hair är grymt.
Dem var lyhörda, roliga, coola och ja allt annat man kan vara.


Pris

Klippning: 150kr.

Färg: Från 250kr + produktkostnad för färgmängden.

Slingor: Från 350 kr + produktkostnad för färgmängden.


http://www.schoolofhair.se/

 för tidsbokning ring: 08-6401930



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0