Inte en jätte bra dag!

Uch jag är inte alls på bra humör idag!
Jag får ångest av bröllopsplaner eller rättare sagt brist på planer!
Men snart kommer Jens hem och då ska han få deppa med mig!


Dagens


DAGENS VILL HA: fler lediga dagar

DAGENS KLÄDSEL: blommig blus och leggings

DAGENS FRISYR: otvättat och oborstat

DAGENS LÅT: telephone

DAGENS PLANER: fixa dona och planera

DAGENS SAKNAD: tid och lite annat

DAGENS DUMMASTE: att våren lyser med sin frånvaro

DAGENS MISSLYCKANDE: bröllopsplanera

DAGENS KÖP: mat på en vägkrog

DAGENS HUMÖR: trött, stressad, ledsen.






Kommentarer
Nayma

Jag vet vad du går igenom!

man behöver verkligen allt stöd man kan få.

2010-04-06 @ 00:04:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0