En galen cirkus

Ni minns att jag skulle drömma en ljuv provence dag.

Well alla tankar om Provence förde mig till när jag var där förra året.

Jag och Seppi var på semester i Barca för att hälsa på alla gamla vänner när vi plötsligt fick för oss att åka till frankrike där vår bästa Anton (vår gamla flat mate) och hans bästa band la cafetera roja spelade.

Vi hamnade på en skit skum hippe/cirkus fram. Där ett gäng galna männisor firade något och där våra vänner hade sin spelning.

Nu drömde jag att jag hade gått med i den där galna cirkusen.
Inte riktigt dem mysiga sommar drömmen jag ville uppleva men nära nog ändå.



Den konstiga cirkusen i Nime.




Och här sov vi sedan! MYSIGT VÄRRE!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0