Diskussion!

Att beskylla enkilda individer är något som jag tar avstånd ifrån!
Jag är emot en maktstrktur som verken gynnar män eller kvinnor.
Vi sitter alla i samma båt. (fast än några va oss har fler åror)

Det finns ingen universell sanning när det kommer till politik. Altså gäller samma för genus och feminism.
Det en av oss anser jämställt kan den andra uppfatta som ett övergrepp.
Jag smyger inte direkt med mina åsikter och det tycker jag inte heller att ni ska göra. Vare sig ni håller med om det jag säger eller om ni är emot!

Vill ni läsare diskutera kring mina inlägg och annat som berör er får ni jätte gärna göra det på kommentarsfältet.
Jag kommer dock inte att godkänna några kommentarer som jag anser är kränkande.

Tack vänner



Kommentarer
Demon

Skönt att du är mer mogen än vissa Andra.

2010-04-22 @ 13:42:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0