Det har varit en great helg

I fredgas:

Gick på en galen second hand med en galen ägare.





ungefär så här ser det ut i min garderob 



Seppi var lyrisk över alla små roliga
tidnings notiser som satt överallt på väggarna



Så här ser en små galen loppisgubbe ut!


Efter en mysig dag med dem bästa av dem bästa
Åkte jag hem för att mysa Jens

Det fick bli picknick i vardagsrummet



En massa tända ljus, och en randig Casey that's amore.


Sen blev det lördag
Och vi klädde ut oss för att gå på maskerad.

Seppi var en hemmafru


Suvi var en Lamapa

 
Jag var en blandning mellan clown och mimare


Ronak Var en påfågel


Födelsedags Thea klappar och fyller år.


Och sen fanns det en massa nadra braigt folk där..





Plötsligt förvandlades dem super coola DJ killarna
till super coola dansare.


Nu är det söndag.

Och jag är sen (som vanligt).
Junior filmfestivalen börjar imorgon, och jag är gästvärd
Det går inga flyg och det är kaos, fyra gäster ska anlända med tåg ikväll.
Jag är trött och sliten men måste ta mig till gästernas hotell och vara trevlig.
Hurra hurra för Thea som fyller år idag, och för att smink döljer spår av inte så vita fester.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0