Bästisar!

Mina Tärnor är så bra.

Jag fullkommligt älskar att bröllops frossa med Seppi.
Tänk att hon självmant går i hundra butiker en bakis lördag för att få inspiration till brudtärnekläder.
Att hon timme efter timme orkar lyssna på mina ideer och att hon lyckas komma med så bra förslag själv.

Ronak hon är den "coola" den som lyckas hålla mig nere på jorden (BEHÖVS VERKLIGEN)
För några veckor sen sa hon:
Jag bryr mig inte om hur du och Jens gör, om ni gifter er, om ni e särbo, ja vad ni än gör. det viktigaste för mig är att ni har hittat varandra och att ni håller ihop.

Ronak och Seppi dem finaste av dem finaste.



               
              






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0